Contractul de actualizari si mentenanta este propus de 1C Romania tuturor clientilor sai, dupa achizitionarea produsului.

Descriere
Dupa semnare contractului de actualizari si mentenanta clientii beneficiaza de suport permanent din partea furnizorului, ceea ce permite o exploatare mai performanta a sistemelor informatice.
Suportul de inalta calitate pentru sistemele integrate dezvoltate pe platforma 1C:Enterprise reprezinta cheia pentru o functionare stabila si eficienta a oricarei organizatii. Acesta presupune oferirea unor avantaje semnificative:
- Asistenta tehnica pentru rezolvarea problemelor specifice exploatarii produselor software achizitionate (prin telefon sau e-mail);
- Toate actualizarile efectuate la zi, atat cele legislative, cat si cele de ordin functional;
- Suportul constant al specialistilor nostri ce vor asigura functionarea neintrerupta a sistemului;
- E-mail-uri, apeluri telefonice si conectare la distanta pentru rezolvarea oricaror intrebari aparute la utilizatori in timpul operarii in program;
- Discount-uri la achizitionarea unor produse software noi;
- Informare periodica despre produsele si serviciile 1C Romania.