Setare si implementare

Etapa de setare si implementare consta in stabilirea de comun acord cu beneficiarul, a unui plan de implementare si indeplinirea acestuia cat mai eficient.

Descriere

Specialistii nostri vor tine permanent legatura cu reprezentantii companiei, pentru desfasurarea optima a setarii si implementarii. Se identifica activitatile critice si ordinea acestora, calculul riscurilor asociate implementarii etc. Etapele implementarii sunt urmatoarele:

Analiza detaliata

Analiza consta in studierea in detaliu a fluxurilor de lucru ale clientului, configurarea parametrilor functionali, analizarea detaliata a elementelor personalizate specifice, identificarea proceselor de lucru si analiza fluxului de documente.

Parametrizarea si configurarea aplicatiei

Aceasta etapa se desfasoara pe parcursul intregii implementari, prin identificarea nevoilor de configurarea sabloanelor si a formelor de printare.

Importul datelor

Clientul completeaza/furnizeaza fisierele in format tabelar predate de persoana responsabila cu analizarea afacerii. Acestea sunt verificate de consultantul tehnic care efectueaza importul datelor in aplicatia 1C:Enterprise. Datele urmeaza a fi verificate si de catre client, care isi da acordul asupra corectitudinii datelor de pornire. In cazul in care se inlocuieste un alt sistem, transferul activitatii pe noua platforma de lucru se realizeaza prin preluarea soldurilor de inceput in noul sistem si inceperea activitatii de la o data stabilita.