1C:MicroCreditare

Modulul de Creditare a fost dezvoltat pe platforma 8.2 si integrat in programul 1C:Contabilitate. Scopul acestui modul este de a veni in ajutorul societatilor de microfinantare care desfasoară activitati specifice operatiuni de creditare.

Descriere Produs

Dezvoltarea unei economii presupune crearea unor oferte de finantare atat pentru consumatorul persoana fizica, cat si pentru consumatorul persoana juridica.

Ca raspuns la cerintele societatilor de microfinantare a fost creat modulul „Creditare”, integrat in sistemul 1C:Contabilitate. Deoarece este vitala urmarirea in permanenta a produselor financiare, cu scopul eficientizarii procesului de creditare, acest nou produs vine in intampinarea cerintelor tuturor utilizatorilor din aceasta sfera de activitate. Totodata, aplicatia este conceputa sa raspunda cerintelor managementului companiilor prin furnizarea de analize, statistici si rapoarte economico-financiare si contabile, conforme cu legislatia in vigoare. Modulul „Creditare” asigura gestiunea completa a activitatii de creditare pentru persoanele fizice si juridice, in vederea finantarii de echipamente, sau dezvoltarii unor afaceri in diverse domenii.

Beneficii financiare și operaționale ca urmare a implementării modulului „Creditare”

Eficientizarea managementului prin:

  • Inregistrarea cererilor de creditare;
  • Realizarea fluxului de operatiuni specifice creditarii:contractanti, produse creditare, sectoare economice, destinatia creditului, perioade restante, comitete de creditare, cerere de creditare, proces verbal, dispozitie de debursare, calcularea creditului, grafice pentru monitorizarea creditelor, rapoarte privind analiza creditelor.
  • Etape implicate in gestionarea contractelor de credit;
  • Posibilitatea tiparirii documentelor si formularelor necesare;
  • Existenta posibilitatii de a utiliza mai multe valute in procesul de creditare;
  • Administrarea contractelor de credit (realizarea calculelor necesare);
  • Asigurarea unui mediu de lucru securizat si segmentat privind drepturile de acces.

Reducerea costurilor legate de birotica datorita:

  • Procesului de sistematizare a activitatii de creditare – se elimina astfel documentele fizice si volumul acestora, ducand la o eficientizare a timpului de lucru;
  • Realizarii unui proces corect si complet al documentelor si proceselor implicate;
  • Legaturii cu site-ul www.bnr.ro, recunoasterea dobanzilor si calculul penalitatilor;
  • Monitorizarii istoricului modificarilor la nivelul documentelor (dobanda, calcul scadentar);
  • Integrarii cu sistemul 1C:Contabilitate privind administrarea platilor si a incasarilor realizate pentru rambursarea creditelor;

Creșterea vanzarilor prin:

  • Rapiditate si eficienta datorita informatizarii procesului de creditare si operarea in timp real;
  • Adaptarea permanenta la cerintele pietei prin definirea si controlul conditiilor de creditare prin setarea dobanzilor, limitele de finantare, perioada de valabilitate, valute, etc.
  • Rapoarte lunare sau trimestriale configurabile destinate managerilor, sau utilizatorilor informatiilor financiar-contabile: Portofoliu de credite, Debursari, Imprumuturi active, Credite debursate, Credite active, Credite restante, Credite inchise, Rambursarea creditelor, Portofoliu de credite.