1C:Drive

1C:Drive este o solutie software complexa dezvoltata dupa principiul ERP. Ea poate acoperi gestiunea clara a majoritatii proceselor de business din cadrul societatilor comerciale, fiind unealta perfecta in cresterea profitului si dezvoltarea afacerii.

Gestionarea întregului proces de prelucrare a comenzilor

Utilizați un singur sistem integrat pentru prelucrarea comenzilor. Generați automat facturi către clienți și comenzi.

Tablou de bord unificat pentru comenzi, stocuri și vânzări

Analizați operațiunile comerciale în cel mai mic detaliu cu ajutorul datelor în timp real referitoare la comenzi, stocuri, vânzări și rezultate financiare.

Control în timp real al stocurilor

Integrați nivelurile actuale ale stocurilor cu gestionarea comenzilor și comerțul electronic pentru a evita incompatibilitățile în onorarea comenzilor.

Descriere Produs

Vânzări

  • Încheiați tranzacții mai rapid și primiți cele mai recente informații despre starea comenzilor clienților.
  • Accelerați procesul order-to-cash și controlați desfășurarea activităților dumneavoastră.
  • Monitorizați situația curentă a lichidităților. Integrare directă a caselor de marcat.

Stocuri și industrie ușoară

  • Efectuați estimări privind materialele necesare pentru producție.
  • Calculați costurile bunurilor.
  • Controlați nivelurile stocurilor și preveniți pierderile de produse.

Contabilitate și raportare financiară

  • Accesați imediat, analizați și închideți registrele la timp.
  • Obțineți acces rapid și personalizabil la informațiile financiare.
  • Vizualizati in timp real situatia business-ului in forma de grafica, diagrama ori tabel.
  • Peste 150 de rapoarte implicite.

Cerințe tehnice

  • Asistență pentru toate sistemele de operare și formatele de baze de date cunoscute – Linux, Windows, Mac OS, PostgreSQL, MS SQL Server, IBM DB2, Oracle Database
  • MS Windows XP / Vista / 7/ 8/ 10
    Intel Pentium Celeron 1800 MHz, RAM 256MB, hard disk 40+GB, CD-ROM, placă video SVGA.

1C:Drive este un program de gestiune economica a activitatii companiilor in rapida crestere. Fiind o solutie complexa de gestiune a proceselor de lucru, este pliabila atat companiilor de dimensiuni mari cat si intreprinderilor mici si mijlocii.

Cu 1C:Drive aveti urmatoarele beneficii:

Subsistemul Bugete

  • Intocmiti bugete pentru o perioada scurta / indelungata si planificati resursele companiei pentru atingerea rezultatelor dorite.
  • Generati rapoarte privind bugetul, conturile de profit si pierdere, balanta stocurilor sau creati orice alt tip de raport.
  • Faceti analiza bugetului planificat vizavi de cheltuielile faptice.

Subsistemul CRM

  • Incarcati automat datele partenerului introducand CUI-ul.
  • Tineti evidenta tuturor partenerilor dumneavoastra pe contracte, facturi si comenzi.
  • Aveti intotdeauna la dispozitie persoanele de contact importante.
  • In fisa clientului aveti posibilitaea de a introduce multiple puncte de lucru a clientului si multiple persoane de contact.
  • Expediati direct din sistem mail-uri si SMS catre clienti.
  • Utilizati notificarile pentru a fi informat(a) in permanenta privind comenzile clientilor si pentru a va respecta promisiunile fata de acestia.
  • Creati sarcini sau un plan de vanzari intr-un singur spatiu de lucru integrat.
  • Discutati prin intermediul chat-ului integrat in program cu colegii si aprobati imediat anumite detalii referitoare la orice document din sistem.
  • Fixati / planificati/vizualizati in timp real in calendarul angajatului evenimente, apeluri telefonice, intrevederi, sarcini atribuite lucrului cu clientii.
  • Creati si atribuiti sarcini cu atribuire de prioritati pentru angajati, colegi si urmariti in timp real indeplinirea lor.

Achizitii

  • Gestionati comenzile de achizitii pe statusuri multiple, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
  • Utilizati cititoare de coduri de bare pentru a face mai usor receptia marfii.
  • Repartizati automat cheltuielile cu achizitia marfii asupra costului produselor
  • Inregistrati in sistem declaratiile vamale.
  • Lucrati cu analoage ale produselor.
  • Creati automat comenzi de achizitii in functie de volumul de vanzari a perioadelor anterioare.

Vanzari angro si cu amanuntul

  • Creati din sistem variante de oferte pentru clienti si salvati-le in istoricul documentului
  • Emiteti si trimiteti prin e-mail oferte, proforme, facturi, avize, certificate de garantie direct din sistem
  • Acordati reduceri in functie de marimea volumului si numarului de unitati comandat de client
  • Gestionati pe status-uri multiple comenzile de vanzari, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
  • Lucrati cu liste de preturi incarcate automat in sistem.
  • Gestionati livrarile catre clientii care au mai multe puncte de lucru.
  • Obtineti date in timp real privind comenzile achitate si datoriile clientilor.
  • Lucrati cu gestiunea pe loturi

Salarizare si resurse umane

  • Inregistrati angajatii si calculati statele de plata conform graficului de munca si salariul stabilit.
  • Analizati eficienta angajatilor vizavi de sarcinile indeplinite.
  • Gestionati volumul de munca si eficienta personalului.
  • Acordati si gestionati in program deconturi si credite angajatilor.

Productie

  • Efectuati estimari privind materialele necesare pentru productie, asamblari si dezasamlari.
  • Utilizati multiple variante de formare a preturilor.
  • Proces de productie pentru domenii specifice (Servicii/ Productie).
  • Calculati costurile bunurilor.

Gestiune stocuri

  • Controlati nivelurile stocurilor si preveniti lipsurile/ pierderile/ cheltuielile.
  • Faceti rezervari de produse pe perioade pentru anumiti clienti.
  • Gestiunati stocurile pe mai multe depozite, randuri, rafturi, celule.
  • Transferati stocurile intra-depozitar si intre depozitele si departamentele dumneavoastra.
  • Servicii
  • Gestionati prestarea serviciilor de reparatii in garantie si postgarantie a produselor vandute catre clienti.
  • Distribuiti comenzile de lucru pe echipe.
  • Emiteti din sistem documentele de rigoare.
  • Deduceti imediat din stoc piesele de schimb utilizate la repararea produselor.

Finante

  • Gestionezi in sistem incasarile si platile bancare si din casierie.
  • Controlezi si aprobi cererile de cheltuieli.
  • Gestionezi contractele de imprumut.
  • Vezi in timp real soldurile din casierie si conturile bancare.
  • Operezi in sistem cu mai multe valute.
  • Urmaresti prognoza fluxurilor banesti din banca si casa.
  • Utilizezi importul automat al extraselor bancare.
  • Ai posibilitatea de a inchide optional una sau mai multe facturi in functie de suma incasata de la client.
  • Gasesti o gama variata de rapoarte privind fluxul de numerar.

Rapoarte si Analiza

  • Folosind “Monitorul conducatorului”, vizualizezi in timp real situatia business-ului tau in forma de grafica, diagrama ori tabel.
  • In program exista in jur de 160 de rapoarte implicite aferente tuturor subsistemelor lui.

Urmareste prezentarea 1C:Drive (ERP)

A