1C:Drive este o solutie software complexa dezvoltata dupa principiul ERP. Ea poate acoperi gestiunea clara a majoritatii proceselor de business din cadrul societatilor comerciale, fiind unealta perfecta in cresterea profitului si dezvoltarea afacerii.
Descriere Produs
1C:Drive este un program de gestiune economica a activitatii companiilor in rapida crestere. Fiind o solutie complexa de gestiune a proceselor de lucru, este pliabila atat companiilor de dimensiuni mari cat si intreprinderilor mici si mijlocii.
Cu 1C:Drive aveti urmatoarele beneficii:
Subsistemul Bugete
- Intocmiti bugete pentru o perioada scurta / indelungata si planificati resursele companiei pentru atingerea rezultatelor dorite.
- Generati rapoarte privind bugetul, conturile de profit si pierdere, balanta stocurilor sau creati orice alt tip de raport.
- Faceti analiza bugetului planificat vizavi de cheltuielile faptice.
Subsistemul CRM
- Incarcati automat datele partenerului introducand CUI-ul.
- Tineti evidenta tuturor partenerilor dumneavoastra pe contracte, facturi si comenzi.
- Aveti intotdeauna la dispozitie persoanele de contact importante.
- In fisa clientului aveti posibilitaea de a introduce multiple puncte de lucru a clientului si multiple persoane de contact.
- Expediati direct din sistem mail-uri si SMS catre clienti.
- Utilizati notificarile pentru a fi informat(a) in permanenta privind comenzile clientilor si pentru a va respecta promisiunile fata de acestia.
- Creati sarcini sau un plan de vanzari intr-un singur spatiu de lucru integrat.
- Discutati prin intermediul chat-ului integrat in program cu colegii si aprobati imediat anumite detalii referitoare la orice document din sistem.
- Fixati / planificati/vizualizati in timp real in calendarul angajatului evenimente, apeluri telefonice, intrevederi, sarcini atribuite lucrului cu clientii.
- Creati si atribuiti sarcini cu atribuire de prioritati pentru angajati, colegi si urmariti in timp real indeplinirea lor.
Achizitii
- Gestionati comenzile de achizitii pe statusuri multiple, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
- Utilizati cititoare de coduri de bare pentru a face mai usor receptia marfii.
- Repartizati automat cheltuielile cu achizitia marfii asupra costului produselor
- Inregistrati in sistem declaratiile vamale.
- Lucrati cu analoage ale produselor.
- Creati automat comenzi de achizitii in functie de volumul de vanzari a perioadelor anterioare.
Vanzari angro si cu amanuntul
- Creati din sistem variante de oferte pentru clienti si salvati-le in istoricul documentului
- Emiteti si trimiteti prin e-mail oferte, proforme, facturi, avize, certificate de garantie direct din sistem
- Acordati reduceri in functie de marimea volumului si numarului de unitati comandat de client
- Gestionati pe status-uri multiple comenzile de vanzari, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
- Lucrati cu liste de preturi incarcate automat in sistem.
- Gestionati livrarile catre clientii care au mai multe puncte de lucru.
- Obtineti date in timp real privind comenzile achitate si datoriile clientilor.
- Lucrati cu gestiunea pe loturi
Salarizare si resurse umane
- Inregistrati angajatii si calculati statele de plata conform graficului de munca si salariul stabilit.
- Analizati eficienta angajatilor vizavi de sarcinile indeplinite.
- Gestionati volumul de munca si eficienta personalului.
- Acordati si gestionati in program deconturi si credite angajatilor.
Productie
- Efectuati estimari privind materialele necesare pentru productie, asamblari si dezasamlari.
- Utilizati multiple variante de formare a preturilor.
- Proces de productie pentru domenii specifice (Servicii/ Productie).
- Calculati costurile bunurilor.
Gestiune stocuri
- Controlati nivelurile stocurilor si preveniti lipsurile/ pierderile/ cheltuielile.
- Faceti rezervari de produse pe perioade pentru anumiti clienti.
- Gestiunati stocurile pe mai multe depozite, randuri, rafturi, celule.
- Transferati stocurile intra-depozitar si intre depozitele si departamentele dumneavoastra.
- Servicii
- Gestionati prestarea serviciilor de reparatii in garantie si postgarantie a produselor vandute catre clienti.
- Distribuiti comenzile de lucru pe echipe.
- Emiteti din sistem documentele de rigoare.
- Deduceti imediat din stoc piesele de schimb utilizate la repararea produselor.
Finante
- Gestionezi in sistem incasarile si platile bancare si din casierie.
- Controlezi si aprobi cererile de cheltuieli.
- Gestionezi contractele de imprumut.
- Vezi in timp real soldurile din casierie si conturile bancare.
- Operezi in sistem cu mai multe valute.
- Urmaresti prognoza fluxurilor banesti din banca si casa.
- Utilizezi importul automat al extraselor bancare.
- Ai posibilitatea de a inchide optional una sau mai multe facturi in functie de suma incasata de la client.
- Gasesti o gama variata de rapoarte privind fluxul de numerar.
Rapoarte si Analiza
- Folosind “Monitorul conducatorului”, vizualizezi in timp real situatia business-ului tau in forma de grafica, diagrama ori tabel.
- In program exista in jur de 160 de rapoarte implicite aferente tuturor subsistemelor lui.
Urmareste prezentarea 1C:Drive (ERP)