1C:Drive
1C:Drive este o solutie software complexa dezvoltata dupa principiul ERP. Ea poate acoperi gestiunea clara a majoritatii proceselor de business din cadrul societatilor comerciale, fiind unealta perfecta in cresterea profitului si dezvoltarea afacerii.

Descriere Produs

1C:Drive este un program de gestiune economica a activitatii companiilor in rapida crestere. Fiind o solutie complexa de gestiune a proceselor de lucru, este pliabila atat companiilor de dimensiuni mari cat si intreprinderilor mici si mijlocii.

Cu 1C:Drive aveti urmatoarele beneficii:

Subsistemul Bugete

  • Intocmiti bugete pentru o perioada scurta / indelungata si planificati resursele companiei pentru atingerea rezultatelor dorite.
  • Generati rapoarte privind bugetul, conturile de profit si pierdere, balanta stocurilor sau creati orice alt tip de raport.
  • Faceti analiza bugetului planificat vizavi de cheltuielile faptice.

Subsistemul CRM 

  • Incarcati automat datele partenerului introducand CUI-ul.
  • Tineti evidenta tuturor partenerilor dumneavoastra pe contracte, facturi si comenzi.
  • Aveti intotdeauna la dispozitie persoanele de contact importante.
  • In fisa clientului aveti posibilitaea de a introduce multiple puncte de lucru a clientului si multiple persoane de contact.
  • Expediati direct din sistem mail-uri si SMS catre clienti.
  • Utilizati notificarile pentru a fi informat(a) in permanenta privind comenzile clientilor si pentru a va respecta promisiunile fata de acestia.
  • Creati sarcini sau un plan de vanzari intr-un singur spatiu de lucru integrat.
  • Discutati prin intermediul chat-ului integrat in program cu colegii si aprobati imediat anumite detalii referitoare la orice document din sistem.
  • Fixati / planificati/vizualizati in timp real in calendarul angajatului evenimente, apeluri telefonice, intrevederi, sarcini atribuite lucrului cu clientii.
  • Creati si atribuiti sarcini cu atribuire de prioritati pentru angajati, colegi si urmariti in timp real indeplinirea lor.

Achizitii

  • Gestionati comenzile de achizitii pe statusuri multiple, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
  • Utilizati cititoare de coduri de bare pentru a face mai usor receptia marfii.
  • Repartizati automat cheltuielile cu achizitia marfii asupra costului produselor
  • Inregistrati in sistem declaratiile vamale.
  • Lucrati cu analoage ale produselor.
  • Creati automat comenzi de achizitii in functie de volumul de vanzari a perioadelor anterioare.

 Vanzari angro si cu amanuntul

  • Creati din sistem variante de oferte pentru clienti si salvati-le in istoricul documentului
  • Emiteti si trimiteti prin e-mail oferte, proforme, facturi, avize, certificate de garantie direct din sistem 
  • Acordati reduceri in functie de marimea volumului si numarului de unitati comandat de client 
  • Gestionati pe status-uri multiple comenzile de vanzari, perioade de livrare, calendare de plata, manager responsabil.
  • Lucrati cu liste de preturi incarcate automat in sistem. 
  • Gestionati livrarile catre clientii care au mai multe puncte de lucru. 
  • Obtineti date in timp real privind comenzile achitate si datoriile clientilor.
  • Lucrati cu gestiunea pe loturi

Salarizare si resurse umane

  • Inregistrati angajatii si calculati statele de plata conform graficului de munca si salariul stabilit.
  • Analizati eficienta angajatilor vizavi de sarcinile indeplinite.
  • Gestionati volumul de munca si eficienta personalului.
  • Acordati si gestionati in program deconturi si credite angajatilor.

Productie

  • Efectuati estimari privind materialele necesare pentru productie, asamblari si dezasamlari.
  • Utilizati multiple variante de formare a preturilor.
  • Proces de productie pentru domenii specifice (Servicii/ Productie).
  • Calculati costurile bunurilor. 

Gestiune stocuri 

  • Controlati nivelurile stocurilor si preveniti lipsurile/ pierderile/ cheltuielile.
  • Faceti rezervari de produse pe perioade pentru anumiti clienti.
  • Gestiunati stocurile pe mai multe depozite, randuri, rafturi, celule.
  • Transferati stocurile intra-depozitar si intre depozitele si departamentele dumneavoastra.
Servicii 
  • Gestionati prestarea serviciilor de reparatii in garantie si postgarantie a produselor vandute catre clienti.
  • Distribuiti comenzile de lucru pe echipe.
  • Emiteti din sistem documentele de rigoare.
  • Deduceti imediat din stoc piesele de schimb utilizate la repararea produselor.

Finante

  • Gestionezi in sistem incasarile si platile bancare si din casierie.

  • Controlezi si aprobi cererile de cheltuieli.

  • Gestionezi contractele de imprumut.

  • Vezi in timp real soldurile din casierie si conturile bancare.
  • Operezi in sistem cu mai multe valute.
  • Urmaresti prognoza fluxurilor banesti din banca si casa.
  • Utilizezi importul automat al extraselor bancare.
  • Ai posibilitatea de a inchide optional una sau mai multe facturi in functie de suma incasata de la client.
  • Gasesti o gama variata de rapoarte privind fluxul de numerar.

Rapoarte si Analiza 

  • Folosind “Monitorul conducatorului”, vizualizezi in timp real situatia business-ului tau in forma de grafica, diagrama ori tabel.

  • In program exista in jur de 160 de rapoarte implicite aferente tuturor subsistemelor lui. 





Demo Program


Link-uri:
Aplicatia Demo in Romana
Aplicatia Demo in Engleza
Aplicatia Demo in Germana
Aplicatia Demo in Spaniola
Aplicatia Demo in Turca
Aplicatia Demo in Polona
Aplicatia Demo in Rusa