Anul acesta, 1C a crescut împreună cu voi. Ce ne așteaptă în 2021 ?

Anul acesta, 1C a crescut împreună cu voi. Ce ne așteaptă în 2021 ?

Împreună cu întreaga echipă 1C, doamna Contilia se pregătește de sărbătorile de iarnă. E gata să ia o scurtă pauză de a oferi update-uri despre economie, în general, și fie vorba între noi, de a face economii, în particular.

E pur și simplu pregătită să-și petreacă sărbătorile alături de cei dragi, precum suntem noi toți.

Am avut un an plin, în condiții mai puțin plăcute decât ne-am fi dorit, însă am reușit să trecem peste toate cu bine și am ajuns să facem chiar mai multe decât ne-am propus. A fost un an plin de update-uri pentru consolidarea produselor oferite cu drag familiei 1C din care sperăm că deja faceți parte – iar dacă nu, mai este timp să vă alăturați și în 2021!

În 2020, am reușit să pregătim un număr impresionant de release-uri de 1C Contabilitate (10 la număr), reușind să perfecționăm rolul acestui software: digitalizarea muncii voastre, în vederea automatizării și eficientizării suitei de procese contabile realizabile doar manual în lipsa unui astfel de program. În update-uri, am inclus atât actualizările legislative, cât și îmbunătățiri esențiale ale proceselor de business. Numai câteva dintre ele:

Îmbunătățirea modulului de Salarizare și Personal
Modificări la formularul Bilanțului contabil
Îmbunătățiri majore la raport P&L
BVC cu bugetare la nivel de Cont, Venituri și Cheltuieli
Inventarierea mult mai rapidă cu ajutorul echipamentelor periferice

Planificăm să creștem în continuare alături de voi și în 2021 și să vă fim alături cu actualizări legislative importante, cât și când vom demara câteva proiecte ambițioase la care sperăm că veți lua parte!

Beneficiile IMM-urilor și ale angajaților până la revenirea la normalitate

Pentru IMM, depunerea proiectelor în sistemul informatic cu eligibilitate la Măsura 3, anume granturile de investiții a câte 50.000-200.000 de euro, microîntreprinderile și IMM-urile au la dispoziție o perioadă totală de 90 de zile, în 3 reprize, începând cu noiembrie, anul curent. Prima sesiune la Măsura 3, în valoare totală de 550 de milioane de euro, se va desfășura în baza grilei de punctaj din Ordonanța de Urgență 130/2020 modificată prin OUG 174/2020, care conține indicatorul ratei interne de rentabilitate (RIR) a investiției.

De asemenea, șapte bănci au fost admise ca partenere pentru implementarea acestor măsuri de ajutoare de stat pentru IMM-uri, ONG-uri, PFA-uri și cabinete medicale, în valoare totală de 1 miliard de euro. Cele 7 bănci admise ca parteneri de implementare a schemei de ajutor din cadrul Programului Operațional Competitivitate sunt: Banca Transilvania, CEC Bank, BCR, BRD, Banca Românească, OTP Bank și Raiffeisen Bank.

Băncile partenere vor deschide un cont de tranzit pentru finanțările nerambursabile care vor fi acordate beneficiarilor conform ordonanței de urgență 130/2020 – cele trei măsuri de fonduri europene în valoare totală de 1 miliard de euro prin Programul Operațional Competitivitate: microgranturi de 2.000 de euro, granturi de capital de lucru de 2000-150.000 euro, granturi pentru investiții de 50.000-200.000 euro fiecare. De asemenea, băncile partenere vor acorda beneficiarilor finali credite-punte, la valoarea ajutorului de stat nerambursabil, respectiv a cheltuielilor eligibile, până la plata care va fi efectuată de stat.

Pentru angajați, pe lângă asigurările de viață, sociale sau medicale, există din ce în ce mai multe oferte privind abonamentele medicale, valoarea acestora a crescut cu aproape 40% în cadrul anului. A nu se confunda cu asigurările medicale cu acoperite completă, abonamentele medicale reprezintă acces limitat la un singur furnizor medical, acoperind cheltuieli de spitalizare sau intervenții chirurgicale majore.

Tichetele de masă, beneficiu al unei zile lucrătoare, nu au dispărut, dimpotrivă, valoarea tichetelor de masă acordate a crescut valoric cu 9% anul acesta.

Din păcate, anul acesta primele au scăzut valoric cu aproximativ 15%, proiectele și investițiile pentru anul în curs suferind amânări justificabile în actualul context, iar valoarea primelor de vacanță a avut și ea de suferit, scăzând cu 36%.

***
Acestea fiind spuse, echipa 1C nu poate decât să vă felicite pe fiecare în parte pentru anduranța și viziunea de care ați dat dovadă în acest an, care a fost dificil pentru marea majoritate a populației. Continuăm să oferim sprijin pentru programele noastre în orice moment, și dorim să vă amintim că exact așa cum am intrat în această criză, exact așa vom și ieși:

Împreună!
Prin programele create, visul nostru și visul vostru au fost îndeplinite simultan: o soluție pentru digitalizarea și eficientizarea muncii, toate acestea în condiții de maximă securitate a datelor, pentru orice firme mici, medii sau mari. Echipa 1C vine întotdeauna în întâmpinarea dorinței de inovație și vă va ține în continuare la curent cu cele mai noi update-uri din industria afacerilor și în 2021.

Share this post