1C Drive-afacerea ta, in mainile tale !
25 August 2020
Articol despre aplicația ERP

1C:Drive este o soluție software complet dezvoltată pe principiul ERP (Enterprise Resource Planning). Aceasta acoperă întreaga gestiune a majorității proceselor de business din cadrul societăților comerciale și asigură claritatea și transparența gestiunii, fiind unealta perfectă pentru creșterea profitului și dezvoltarea afacerii dumneavoastră.

Cu software-ul 1C:Drive vă veți putea ocupa de gestiunea economică a activității companiilor aflate în creștere. Fiind o soluție complexă de gestiune a proceselor de lucru, este pliabilă atât companiilor de dimensiuni mari, cât și întreprinderilor mici și mijlocii.

Pentru a deține în permanență controlul afacerii dumneavoastră, 1C:Drive vă pune la dispoziție aproximativ 160 de rapoarte implicite aferente tuturor ramurilor economice. Iată câteva exemple de subsisteme la care veți avea în mod implicit acces 24/7 folosind software-ul 1C:Drive. Pentru lista completă, puteți consulta oricând pagina de acces a programului.

Accesibilitate și viteză de lucru

Aplicația 1C Drive poate fi accesată atât local, direct pe calculator, cât și via browser-ul folosit (accesând link-ul aferent). Odată deschisă aplicația, va putea fi setată pagina inițială, în care puteți regăsi cele mai importante instrumente de lucru, analiză și control. Pagina inițială aflată în uz (Vânzări, Încasări, Sarcini, spre exemplu) poate fi înlocuită cu oricare alt parametru din aplicație prin modificarea acestuia din interfață prin doar cateva click-uri.

Pagina initiala.JPG

1C:Drive dispune de mai multe subsisteme menite să vă ușureze considerabil munca, simultan mărind precizia operațiunilor dumneavoastră:

  • Subsistemul Bugete

  • Subsistemul CRM

  • Subsistemul Achiziții

  • Subsistemul Vânzări Angro și cu Amănuntul

  • Subsistemul Salarizare și Resurse Umane

  • Subsistemul Producție

  • Subsistemul Gestiune Stocuri

  • Subsistemul Servicii

  • Subsistemul Finanțe

  • Subsistemul Rapoarte și Analiză

Spre exemplu, un element al modulul CRM este destinat evidenței și lucrului cu Lead-uri. De aici se pot seta mai multe campanii publicitare (Facebook, Google sau LinkedIn, spre exemplu) care să genereze informații vitale despre potențiali clienți și nevoile lor. Puteți analiza astfel în detaliu în ce status se afla fiecare Lead și puteți schimba oricand status-ul printr-un simplu drag & drop.

Campanie de Leaduri.JPG

De asemenea, la fel de ușor pot fi realizate ofertele comerciale, apoi eventualele proforme , încasări și facturi.

În cadrul Listei de Comenzi, un alt modul în care cel mai probabil veți petrece mult timp, lucrurile sunt la fel de ușor de administrat. Puteți analiza lista filtrând comenzile după Status, Client, Persoana responsabilă, Companie sau Relevanță, fără să generați rapoarte pentru fiecare filtru aplicat.

  Lista de comenzi cu statusuri.JPG       

După ce mai multe astfel de comenzi au fost închise prin încasări bancare sau casierie, veți ajunge la secțiunea de analiză a Decontărilor cu Clienții, unde parametrii de interes pot fi iarăși setați individual, conform nevoilor dumneavoastră. Profitul brut, suma datoriilor și a creanțelor, situația furnizorilor - toate sunt la un click distanță și pot fi livrate cu claritate în formă tabelară sau grafică!

decontari cu clientii.JPG

Folosind “Monitorul conducătorului”, puteți să vizualizați în timp real situația business-ului dumneavoastră, parametru cu parametru, sub formă de grafic, diagramă sau tabel.

monitor de analia.JPG  


Prin subsistemele 1C:Drive (fiecare dispunând la rândul lor de numeroase alte comenzi extrem de utile pentru gestionarea afacerii dumneavoastră), puteți oricând să:

  • Planificați resursele companiei pentru atingerea rezultatelor dorite

  • Gestionați comenzile de achiziții și vânzări pe status-uri multiple

  • Gestionați procesul de producție

  • Emiteți și trimiteți direct din sistem, prin e-mail, oferte, proforme, facturi, avize, certificate de garanție

  • Înregistrați angajații și calculați ștatele de plată conform graficului de munca și salariului stabilit

  • Vedeți în timp real soldurile din casierie și conturile bancare

 1C:Drive este software-ul perfect pentru gestiunea în detaliu a afacerii dumneavoastră și totodată un program menit să vă ușureze considerabil munca de zi cu zi, pentru a vă putea concentra pe aspecte precum creșterea în sine a afacerii.

Puteți accesa oricând un demo al programului apăsând pe acest link pentru a vă convinge și singuri!

Vă așteptăm să vă alăturați programului 1C:Drive!