1C:Service Auto
1C:Service Auto este un sistem integrat de administrare completă a activităţii unui service auto, ce permite urmărirea întregului proces de reparaţie şi înregistrarea automată a operaţiilor contabile aferente. Acest soft reprezintă un instrument eficient, rentabil şi uşor de utilizat în organizarea şi controlul activităţii service-ului dumneavoastră.

Descriere Serviciu

1C:Service Auto este dezvoltat ca o bază de date integrată, scalabilă şi optimizată pentru volume mari de date cu un număr nelimitat de utilizatori ce pot lucra concomitent, ideal pentru lucrul în reţea şi Internet.

1C:Service Auto include următoarele module:

  • Gestiunea completă a stocurilor;
  • Evidenţa contabilă a tuturor documentelor înregistrate în sistem;
  • Vânzări;
  • Aprovizionări;
  • Program de facturare integrat;
  • Imobilizări;
  • Banca şi casa;
  • Evidenţa decontărilor cu partenerii;
  • Resurse umane şi salarizare;
  • Producţie;
  • Service auto;
  • Conectare cu echipamente periferice;
  • Declaraţii fiscale;
  • Rapoarte de analiză pe Vânzări / Aprovizionări / Profit brut;
  • Rapoarte de analiză pe activitatea de service auto.

Sistemul 1C:Service Auto cuprinde toate funcționalitațile programului 1C:Contabilitate plus modulul de Service Auto, pentru a vă putea bucura de un pachet complet de soluții software pentru afacerea dumneavoastră.

Sistemul 1C:Service Auto asigură:

  • Realizarea unei evidenţe clare şi precise a activităţii economico-financiare, în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu exigenţele unui mediu de afaceri în continuă evoluţie;
  • Uşurarea muncii de rutină pentru operaţiunile care au repetabilitate şi totodată introducerea rapidă a datelor prin preluarea lor automată în documente care urmează pe flux;
  • Flexibilitatea programului permite utilizatorului modificarea uşoară a modului de lucru în funcţie de legislaţie şi de necesităţile specifice fiecărei firme pentru care se ţine evidenţa;
  • Interfaţă grafică prietenoasă şi intuitivă, sub sistemul Windows™, uşor de utilizat chiar şi de persoane care nu au o pregătire informatică sau economică deosebită;
  • Actualizări prin Internet, care vor conţine extinderea funcţionalităţilor sistemului pe care îl dezvoltăm din propria iniţiativă sau la cererea clientului, de asemenea schimbările intervenite în legislaţie;
  • Instalarea se face ușor și intuitiv.