Setare și implementare
Setare și implementare
Etapa de setare și implementare constă în stabilirea de comun acord cu beneficiarul, a unui plan de implementare și îndeplinirea acestuia cât mai eficient.

Descriere Serviciu

Specialiștii noștri vor ține permanent legatura cu reprezentanții companiei, pentru desfășurarea optimă a setării și implementării. Se identifică activitățile critice și ordinea acestora, calculul riscurilor asociate implementării etc. Etapele implementării sunt următoarele:

Analiza detaliată

Analiza constă în studierea în detaliu a fluxurilor de lucru ale clientului, configurarea parametrilor funcționali, analizarea detaliată a elementelor personalizate specifice, identificarea proceselor de lucru și analiza fluxului de documente.

Parametrizarea și configurarea aplicației

Această etapă se desfășoară pe parcursul întregii implementări, prin identificarea nevoilor de configurarea sabloanelor si a formelor de printare.

Importul datelor

Clientul completează/furnizează fișierele în format tabelar predate de persoana responsabila cu analizarea afacerii. Acestea sunt verificate de consultantul tehnic care efectuează importul datelor în aplicația 1C:Enterprise. Datele urmează a fi verificate și de către client, care își dă acordul asupra corectitudinii datelor de pornire. În cazul în care se înlocuiește un alt sistem, transferul activității pe noua platformă de lucru se realizează prin preluarea soldurilor de început în noul sistem și începerea activității de la o dată stabilită.