Suport de înaltă calitate
Suport de înaltă calitate
Contractul de actualizări și mentenanță  este propus de 1C România tuturor clienților săi, după achiziționarea produsului.

Descriere Serviciu

După semnare contractului de actualizări și mentenanță clienții beneficiază de suport permanent din partea furnizorului, ceea ce permite o exploatare mai performantă a sistemelor informatice. 

Suportul de înaltă calitate pentru sistemele integrate dezvoltate pe platforma 1C:Enterprise reprezintă cheia pentru o funcţionare stabilă şi eficientă  a oricărei organizaţii. Acesta presupune oferirea unor avantaje semnificative:

- asistență tehnica pentru rezolvarea problemelor specifice exploatării produselor software achizitionate (prin telefon sau e-mail);

- toate actualizările efectuate la zi, atât cele legislative, cât și cele de ordin funcțional; 

- suportul constant al specialiștilor noștri ce vor asigura funcţionarea neîntreruptă a sistemului;

- e-mail-uri, apeluri telefonice și conectare la distanță pentru rezolvarea oricăror întrebări apărute la utilizatori în timpul operării în program;

- discount-uri la achiziționarea unor produse software noi;

- informare periodică despre produsele și serviciile 1C România.